Dobra praktyka
Rozprawka - test sumatywny
Pracownia Języka Polskiego
Test diagnozuje stan wiedzy ucznia gimnazjum o wyznacznikach gatunkowych rozprawki oraz umiejętności cząstkowe w pisaniu tego gatunku. Proponowany test stanowi dodatkową (wobec tradycyjnej realizacji gatunku w postaci wypracowania szkolnego) formę sprawdzenia wiedzy i umiejętności na temat redagowania rozprawek.
Powielony test
Test sprawdza wiedzę i umiejętności uczniów w obszarze odbioru wypowiedzi i wykorzystanie zawartych w nich informacji oraz tworzenia wypowiedzi.
Załączniki zawierają test do powielenia oraz kryteria oceny testu.
Narzędzie powstało w toku badania "Dydaktyka literatury i języka polskiego w gimnazjum w świetle nowej podstawy programowej".
Utwór powstał w ramach projektu "Badanie jakości i efektywności oraz instytucjonalizacja zaplecza badawczego” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
"Masz uwagi do treści? Uważasz, że zawiera błąd? Napisz na bnd@ibe.edu.pl