Język polski

Dobra praktyka

Reklama dźwignią handlu - test formatywny

Drukuj

Autor
Pracownia Języka Polskiego
Krótki opis
Test przeznaczony jest dla klasy I, II lub III gimnazjum.
Cele praktyki

Celem testu jest sprawdzenie wiedzy uczniów w zakresie reklamy po lekcjach teoretycznych na jej temat, a także umiejętność ogólnej analizy komunikatów reklamowych. 

Treść

Załącznik zawiera zestaw zadań przygotowany do powielenia oraz kryteria oceny zadań.

Komentarz

Narzędzie powstało w toku badania "Dydaktyka literatury i języka polskiego w gimnazjum w świetle nowej podstawy programowej".

Załączniki
Linki

Utwór jest chroniony prawem autorskim. Zasady i warunki korzystania z niego określa Regulamin Serwisu Bazy Dobrych Praktyk.


"Masz uwagi do treści? Uważasz, że zawiera błąd? Napisz na bnd@ibe.edu.pl

* Chcesz otrzymywać informacje o nowych zadaniach?

Zaprenumeruj newsletter na pierwszej stronie "Entuzjaści Edukacji"

* Słowa kluczowe

argumentacja   cyberprzemoc   interpretacja   media   pisanie   praca w grupach   rozprawka   słowo i obraz   świadomość językowa   tekst argumentacyjny   tekst literacki   tekst nieliteracki   teza   tworzenie   zachęta do lektury   
.